lørdag den 6. juli 2013

tulips

 photo 13.jpg
Mario Testino - Vogue US - July 2013

Lidt over et halvt år er gået siden jeg sidst opdaterede noget på bloggen. Og nu er jeg student. Færdig med lektier, lange moduler og tunge skoletasker. Nu vil jeg skyde billeder igen. Jeg er pt. igang med at starte en ny hjemmeside - en hjemmeside med alle mine billedeserier.

Og der vil forhåbentlig komme mange i fremtiden, billedeserier altså. For siden jeg blev student er ideer kommet til mig i en lind strøm. Som var de ophobet i de 3 år jeg var begravet i bøger og afleveringer. Så nu skal det være. Jeg glæder mig.


4 kommentarer:

  1. Ih altså, hvor har jeg ventet længe på det her <3
    Jeg glæder mig til at følge din professionelle karriere, Claudi!
    Knus, S.

    SvarSlet
  2. så lykkelig for at du blogger igen!
    jeg skal til at starte 3.g efter sommerferien og skal i januar til galla-halløj for min årgang, så er igang med at lede efter en kjole. har du nogle mærker du selv ville foretrække hvis det var dig der skulle afsted?

    SvarSlet
  3. Hvor er du sød S!<3

    Anonym, tak! hvor er du sød (: Men altså, det kommer jo helt an på dit prisleje.. Og skal den være lang? lige for tiden er jeg selv ret forelsket i denne: http://www.zara.com/dk/en/woman/dresses/embroidered-satin-dress-c269185p1353029.html sag, men har også et ungoing crush på denne: http://www.trendsales.dk/listings/acne-kjole/33389784?pn=8&rt=ssr&search=acne+kjole&status=1 - i den lange version..

    Til galla bar jeg selv en lånt lang kjole fra H&M i chiffon.. og det kan jeg anbefale! Altså.. at låne (: Bruger sjælendt lange kjoler ellers, så hvis jeg ikke kunne låne ville jeg selv bære en knælang kjole der kunne bruges igen ved flere lejligheder (:

    Håber det var et okay svar (:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.