tirsdag den 9. juli 2013

since then

 photo 4hej.jpg photo 2hej.jpg photo hej5.png photo 6hej.jpg photo 1hej.jpg

Jeg har nok ikke tænkt mig at blogge helt på samme måde som før. Jeg forestiller mig at det hele bliver lidt mere foto-relateret.. ikke nørdet, bare mere inspirationsrigt (hvis det er et ord). Alligevel synes jeg at jeg ville give et lille indblik i hvad der er sket sidst - på personligt og materielt plan.

1. min garderobe indeholder nu andet end sorte jeans. Har nemlig lige udvidet med 2 blå par jeans(!) / 2. drømmeskoene blev mine.. Impulsivt men ikke desto mindre et fantastisk køb / 3. siden sidst har jeg besøgt New York for første gang (og ikke den sidste), jeg har spottet min første model for modelbureauet 2pm, og jeg er blevet student / 4. jeg er netop nu igang med at planlægge min næste fotoskydning, med denne vintagesag iblandt / 5 verdens smukkeste kjole blev min efter lang tids søgen på ebay, total bargain.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.