søndag den 21. oktober 2012

back for good

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Well, som jeg skrev i sidste post tog jeg et smut til Rhodos med Sillas for at få lidt sol og varme. Og det var der, 28 grader everyfuckingday. Men nu er jeg tilbage, lidt brunere og måske lidt mere klar på et par kolde vintermåneder! Igår var jeg ude og skyde hele dagen, så stay tuned!

As i mentioned in the last post (which is over a week since, sorry) i was going on vacation to Rhodes with Sillas. And it was amazing. Well i'm back now, and I spend yesterday shooting all day. So stay tuned! 

3 kommentarer:

  1. Smukke billeder! Ville ønske jeg kunne smutte sydpå, øv det er blevet koldt i DK! :(

    SvarSlet
  2. Jeg faldt helt tilfældigt over din blog - den er virkelig fin, og jeg er vild med dine smukke billeder!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.