tirsdag den 4. september 2012

matchymatchy

PhotobucketPhotobucket

I morges ankom denne sag som jeg købte for lidt over en uge siden. Blå, enkel og en smule oversize, og så er den lavet af uld og mohair. I mine øjne en ret perfekt efterårsjakke, og så er det kun et plus at den kun kostede 300 kr (hurra fra slut-udslag!)

Har haft uhyggeligt travlt denne weekend, da jeg har skudt billeder søndag. De er ved at være færdige, og jeg glæder mig til at vise jer dem! (indtil da, så følg med på min facebookside for sneak peeks)

This beauty arrived this morning, just before I went to school. Blue, simpel og a bit oversize made of wool and mohair - and the best part is.. it was only 50$! I've been pretty busy this weekend, because of the shoot! can't wait to show u, so stay tuned!

4 kommentarer:

  1. hvor ser du fin ud! jakken er helt fantastisk! især farven - hvor har du dog købt den, haha? xx

    jesuischristine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Haha mange tak! Jamen den er blot fra Asos, tror stadig den er der både i blå, gul og grøn (:

    SvarSlet
  3. I love love LOOOOVE it!!


    http://nothinglessnone.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jakken er virkelig fantastisk og klæder dig super godt!

    Kærligst
    www.cravingforbecoming.dk

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.