onsdag den 1. august 2012

Rhinestone eyes

PhotobucketPhotobucket

Tog et hurtigt smut ind til byen idag, skulle egentlig ikke have noget bestemt, men endte med at købe disse øreringe - halvt til mig og halvt til skydningen på fredag (glæder mig!). Udover det, købte jeg den smukkeste røde kjole. Noget jeg altid leder efter. Kan ikke vente til at få skudt nogle billeder på fredag, og nu hvor detaljerne er på plads kan det kun gå for langsomt!

Just took a quick trip to the city. I wasn't going to buy anything, but ended up buying both of these earrings and a beautiful red dress(!). Anyway, i can't wait till fridays shoot!

5 kommentarer:

  1. Glæder mig meget til at se, hvad hvordan dit næste shoot bliver :)
    Er netop selv igang med at færdig gøre nogle billeder jeg skød i går;)

    Rikke, http://rikkewestesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. hvor er de første fra? :)€

    SvarSlet
  3. begge par er fra H&M (:

    Rikke, lyder spændende glæder jeg mig til at se!

    SvarSlet
  4. hvor er de smukke! glæder mig til at se billederne fra det næste shoot! du overrasker på en eller anden måde altid - med modellerne, stylingen, location, det hele! ;)
    x jesuischristine.blogspot.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.