tirsdag den 7. august 2012

goldlocklover

_MG_5693 _MG_5691

Den skydning som jeg ellers havde glædet mig overmenneskeligt meget til, blev desværre aflyst da modellen lå syg. Håber at der ikke går længe før jeg skyder lidt billeder igen! Anyway.. Da jeg var i Paris var jeg på hvad der føltes som en uendelig jagt på den perfekte Chanel. Jeg gik op og ned af Marais' stræder, og så på dem i grønne, blå, store og små. Men desværre kom der ingen med hjem. Da jeg kom hjem begyndte søgningen herhjemme, og nu pryder denne skønhed mit værelse. Jeg elsker den!

Unfortunately this weeks shoot was cancelled, since the model had caught the flu.. Anyway hoping it won't be long 'till i'll shoot again.. Soooo...those who follow my instagram (imnotambrosia) knew that this beauty was on it's way. And, yesterday it finally arrived. I was actually looking for one in Paris, and because i didn't found the perfect one, i wen't searching here in Denmark. So here it is, and i'm in loooove!

6 kommentarer:

  1. Årrrh hvor er det snyd!
    xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Misundelses på MEGET højt niveau! :)

    Kram Rikke, http://blackblack-bird.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Dygtig, det er hvad du er! Elsker din blog! Tillykke med en ny follower via Bloglovin!:)
    //Anna - www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Det øverste billede er mega dejligt og fyldt med stemning!
    Men øv, det lyder irriterende :-/

    http://soedesofieskriver.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Tusinde tak! Dejligt at der stadig kommer nye til!

    SvarSlet
  6. love the photos of your blog...and love the chanel bag!!!!...Beautiful:)

    If you have time pls check out mine, There are photos from around the world. If you like, you can follow on bloglovin and I will follow right back;)


    EDGYMIX Bloglovin
    EDGYMIX-TRAVEL FOR FASHION

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.