torsdag den 5. juli 2012

Parix

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Imorgen, lidt før middag lander jeg i Paris. Desværre slutter Paris fashion week inden jeg ankommer. Men jeg er ikke i tvivl om at byen stadig og som altid vil være farverig. Jeg er væk i 10 dage, hvor jeg skal bo i Marais sammen med min mor, søster og Sillas. kys kys

Tomorrow at noon i'll arrive in Paris, along with my mom and sister (and Sillas who arrives later) . Unfortunately, Paris fashion week ends before I arrive, but i can't wait to revisit the city, eat baguettes, macaroons and crossaints all day. I'm gonna stay for 10 days, in my favourite area, called Marais. See you soon, love  

Parix

1 kommentar:

  1. århh when saints go machine! jeg skal se dem i ringkøbing imorgen, glæder mig helt vildt.

    elsker din blog :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.