onsdag den 18. juli 2012

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket

Mandag, omkring middagstid ankom jeg til Danmark, efter 10 dage i Paris. Selvfølgelig ikke helt tomhændet, efter at have gennemsøgt hver en secondhand i Paris. Dem der følger med på facebook, ved at jeg har været i Ladurée og spist makroner og rose skumfiduser. Jeg har købt sorte ponyskind loafers, og kultcremen Embryolisse. Jeg besøgte Versailles, og faldt hurtigt ind i Marie Antoinettes rolle, og overspiseriet af croissanter og makroner steg... 

Men nu har jeg fået pakket ud, hængt nye billeder på væggen, fået luftet min nye grå pels og vasket alt mit nye tøj (inklusiv flere køb til et upcoming shoot, jeg har leeket et billede af noget af det på instagram - imnotambrosia)  <3

I've been back in DK for a couple of days now.. Paris was lovely, the weather could have been better, but i overate macaroons and croissants to compensate for that.. I've been drinking tea with S at Mariage Frères, visiting the Versailles castle, and shopped at almost every vintagestore in Paris

5 kommentarer:

  1. Jeg misunder dig lidt!
    Jeg overvejer selv at bestille cremen efter at have hørt så meget godt om den :)

    Rikke, http://rikkewestesen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hvor er læderjakken fra?

    SvarSlet
  3. Tusinde tak!

    Hvis du kommer forbi Paris skal du tage et smut i deres apoteker - jeg købte 2 cremer for 150 kr. (i DK koster de vidst omkring 200 stykket)

    Læderjakken er en jeg købte på et loppemarked for et par år siden. Der er desværre ikke et mærke i den, men det er en beauty!
    Det

    SvarSlet
  4. hvor sjovt, jeg er netop selv kommet hjem fra Paris, med de obligatoriske apoteks- og Ladureebesøg selvfølgelig, men jeg stod også i Versailleshaven og tog billeder af en fugl på toppen af netop den statue :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.