onsdag den 13. juni 2012

kaleidoscope

Photobucket

Dem der følger med på facebook ved at jeg er påbegyndt et nyt opsparingsprojekt. Igår, i samme butik jeg købte mit nye undertøj, prøvede jeg denne bluse fra Acne. Selvom den ikke er noget jeg normalt ville gå efter, blev jeg draget. For printet er virkeligt smukt. Nu er dilemmaet bare, kjolen eller blusen? 

Those who follow my blog on facebook knows i've got a new crush. Tried on this beautiful shirt, now the question is.. The shirt or the dress?

9 kommentarer:

  1. kjoooole, den sidder simpelthen så smukt og har de fineste detaljer. og god webshop!!!!

    mvh
    Kristian
    www.never-written.com

    SvarSlet
  2. Jeg ville vælge kjolen, jeg elsker den dybe ryg! http://pernillekjaer.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Elsker at du er begyndt at blogge mere, da du er min yndlingsblog :)

    SvarSlet
  4. jeg er helt vild med bluse-versionen af denne!

    SvarSlet
  5. Dejligt at du er begyndt at blogge mere <3

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Kjolen er på udsalg på Acnes hjemmeside!

    SvarSlet
  8. Dejligt at høre fra jer alle! Tak for head's up'et Mille! Jeg har købt en af de to ting...

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.