fredag den 29. juni 2012

Colonne Vertébrale

PhotobucketPhotobucket

Igennem de sidste par timer har himlen gået fra at være blå, til pink og gul. Jeg har skræntet de sidste par dage, og sovet ca. 10 timer i gennemsnit.. Heldigvis var jeg i går frisk og tog ud og hjalp ved et shoot fyldt med farver. Anyway, mit crush befinder sig ligenu på mit værelse - i kjoleform. Glæder mig til at kunne bruge den, uden regnjakke.

During the past couple of hours the sky has gone from being blue, to pink and now yellow. I've been sick this week, except from yesterday - I helped on a shoot in a big beautiful house. So.. remember my crush? Here it is! I lovelovelove the print. U like?

1 kommentar:

  1. Den er sååååå lækker!!!

    //Winnie,
    winnie-h.blogspot.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.