mandag den 4. juni 2012

Amanaemonesia

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket

Her har været stille, mere end sædvanlig, da jeg er flyttet.. lidt længere ud på landet. Anyway, mit værelse er færdigindrettet, fyldt med marmor, gamle billeder og nye indkøb. Siden sidst har jeg været the Watch The Throne koncert hvilket var det vildeste(!), set Prometheus (stor science-fan), været til distortion, og købt en badedragt (som jeg nok ike får brugt indenfor den nærmeste fremtid, grundet vejret). Lige nu planlægger jeg museums- og cafébesøg i Paris, som nu kun er en måned væk <3

Sorry for being so absent.  Since last time i wrote, i've moved, decorated my new room and kicked of my summervacation. I also bought a new swimmingsuit, silver shorts and a pair of sandals, but it seems like the sun has disapeared since..  Anyway i'm enjoying the holidays - u? 


Charlift - Amanaemonesia

6 kommentarer:

  1. hvor har du købt badedragten og til hvor meget? smukke billeder :)

    SvarSlet
  2. lækre billeder!!

    http://anonymous-lifestyle.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. love the swimsuit, may I ask where is it from?

    xx

    SvarSlet
  4. The swimsuit is from H&M, and costed about 30 $.

    Tak! <3

    SvarSlet
  5. har du ikke tabt dig på benene!?

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.