torsdag den 24. maj 2012

Therese

Photobucket

Therese 2pm - Taken in November 2011
 

7 kommentarer:

  1. Du er virkelig helt fantastisk talentfuld.

    SvarSlet
  2. wow amazing photos!
    love your blog... <3
    littlewonders-blog.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hun er så fin og du er så utroligt dygtig!!!!!
    Jeg tænkte på, hvilket kamera er det du bruger? :)

    SvarSlet
  4. Jeg skal ud og købe nyt kamera i morgen, og jeg vil virkelig gerne vide hvilket kamera du bruger :) Skrev du ikke på et tidspunkt at det var canon EOS 500D? Eller er det 600D? Eller et helt tredje kamera? :)På forhånd tak for hjælpen

    SvarSlet
  5. WOW.

    http://anonymous-lifestyle.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Jeg bruger et Canon 60D (:

    Tusinde tak!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.