torsdag den 23. februar 2012



Jeg glemmer hvor glad jeg er når jeg tager billeder. Hvor triggerhappy jeg bliver, og hvor lang tid jeg kan leve på en god skydning. Tog billeder af Emma idag. Ved ikke om jeg har sagt at mit kamera også kan filme, men det kan det altså. Videoen lavede jeg i en tidlig morgen, blev færdig inden s vågnede (derfor den lettere sjove editing). Mit værelse.

Fik det nye Love magazine ind af døren i starten af ferien. Stadig et af ynglingsbladene.

I forget how happy I am when i'm shooting. How triggerhappy I become (not in the scary way). Shot this video a sunny day, and edited it an early morning (i'm still learning, though). An appetizer of my room.

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hvad er det for sindssygt lækre nummer, du har brugt i baggrunden?

    SvarSlet
    Svar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=48cTUnUtzx4

      Slet
  3. Ja! Hvad er det for noget godt musik? Kom med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=48cTUnUtzx4

      Slet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.