torsdag den 5. januar 2012

twozeroonetwo

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg har holdt ferie. Spist, danset, åbnet gaver, sovet og set film. Har fået fantastiske gaver, og nydt at sove længe. Håber i har haft en god ferie med jul og nytår. Tilbragte nytår med dejlige mennesker, og fejrede samme aften at Sillas og jeg har været sammen i et år ♥

I hope you all had a lovely holiday and a glittery new years eve. I had, i've danced, opened presents, slept and watched movies. I have gotten wonderful presents and celebrated new years eve with beautiful people + 1 year anniversary with Sillas.

Love,

5 kommentarer:

  1. Sindsygt lækre billeder! - As always! :)

    SvarSlet
  2. Gode billeder!
    -Josephine
    www.the-fashion-philosophy.blogspot.com (ny blog)

    SvarSlet
  3. nice pictures :)

    http://nonotcocochanel.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. jeg er fan af din blog og dine billeder! <3 SÅ FLOT og inspirerende
    kig forbi min blog: lovemixtape.blogspot.com

    xx sui elise

    SvarSlet
  5. dine billeder er som altid fantastiske, og tillykke! x jesuischristine.blogspot.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.