mandag den 23. januar 2012

blowing kisses your way

Photobucket

Jeg har fået en hjemmeside! Den vil ikke være en forlængelse af bloggen, jeg kommer altså ikke til at blogge dér (jeg fortsætter selvfølgelig her). Men det bliver en side hvor jeg opdaterer med nye billedeserier, og hvor man kan få fat på mig. Hvis i ikke følger bloggen via bloglovin, kan i nu også følge bloggen via facebook, her!

Hvis i vil forbi min nye hjemmeside, så tryk ind på imnotambrosia.com

I have a website! sweet S has been working on this, and now it's ready for launch. I will still be blogging here, and if you aren't following by bloglovin, check out my new facebooksite!

And if you want to see the site: imnotambrosia.com

7 kommentarer:

  1. Har du selv taget billederne eller hvordan?

    SvarSlet
  2. Ja, dem på hjemmesiden, er kun taget af mig (:

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet fin!:)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot Claudia, tillykke med den!! :)

    SvarSlet
  5. hvilket program har du brugt til at lave din fine hjemmeside? :)

    SvarSlet
  6. Rigtig flot Claudia.
    Jeg synes dog det er ret ærgeligt at de billeder som ligger på hjemmesiden virker krypteret og grynet. Som om at kvaliteten på billederne er blevet forringet siden de er blevet lagt derind. Ikke selve motivet med pixelmæssigt.
    Udover dette er siden flot og enkel :)

    SvarSlet
  7. Tusinde tak! Programmet hedder Wix.com (:

    Og Martin, ja det har hele tiden været problemet, og sillas har også brokket sig, men indtil videre ser det sådan ud (: Men tak!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.