tirsdag den 8. november 2011

the streets belong to u

Photobucket

Tager imorgen med S på locationsearch, for at finde de perfekte steder at skyde på søndag. Håber vi finder noget, at vejret er okay, at solen skinner - men ikke for meget, at alt klikker. Jeg er meget spændt og lidt nervøs for denne skydning, da jeg får lov at skyde en meget smuk pige fra model agency'et 2pm.

Jeg er ret besat af teksturer, marmor og bordeaux og det skulle billederne gerne være inspireret af. Har (lettere håbløst) forsøget at vise jer farveskalaen på billedet. Krydser fingre for vi finder det perfekte sted.

I'll be heading off on a locationsearch with S tomorrow, hoping to find the perfect locations for the shoot this sunday. I'm obsessed with marble, textures and bordeaux, and that's what i hope the pictures will reflect.

8 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se resultatet, hvis det kommer op her på bloggen! :-)

    SvarSlet
  2. Hvis i tager til KBH så prøv Glyptoteket :) Der er så meget af den slags smukt materiale, men det er selvfølgelig et museum, så mulighederne for at slå sig helt løs er måske ikke så vilde.

    SvarSlet
  3. elsker farveskalaen!(:
    glæder mig rigtig meget til at se billederne :D


    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det spændende! Held og lykke :)

    SvarSlet
  5. glæder mig til at se hvad I finder på :-)
    xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  6. glæder mig, held og lykke!

    x jesuischristine.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Super fed blog du har! Jeg er fast læser, skal vi følge hinanden? :)

    http://rj-dspc.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Hi!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too :)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.