mandag den 28. november 2011

Invisible reflection when you breathe

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Model:Therese / 2pm
Styling and makeup: Anna Lei and Emma Spannow
Photographer: Claudia Vega

Efter den har ligget lidt for lang tid på min computer ligger jeg nu serien med Therese ud. Jeg har lagt en del mere arbejde og forberedelsestid på dette shoot, og jeg er faktisk blevet glad for resultatet!

The final editorial with beautiful Therese from 2pm. Love her strong brows and attitude. It was a cold day of fun and very expensive cakes, and i'm quite happy with the outcome.

15 kommentarer:

  1. De er virkelig smukke allesammen, kan især godt lide nr.3 og 4 :) Det er fedt at se at du bare bliver bedre og bedre, glæder mig til næste serie!

    SvarSlet
  2. Smukke billeder! Jeg kan især godt lide det femte billede, det er fantastisk!

    SvarSlet
  3. Fantastiske billeder! Hvis du vil være modefotograf ligger muligheden godt nok åben for dig!

    SvarSlet
  4. Flotte billeder ! du er godt nok blevet god til det ;)
    http://annakrause.wordpress.com

    SvarSlet
  5. hold op, hvor er de fantastiske! og modellen er virkelig smuk :)

    x jesuischristine.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor er du sej, C! virkelig flotte billeder (:

    SvarSlet
  7. fantastiske billeder(!!) intet mindre.

    SvarSlet
  8. Du er en fantastisk god fotograf. Du skal nok blive til noget stort.

    - hjerter fra Marie Mathilde

    SvarSlet
  9. Anna Lei og Emma Spannow er begge meeeeeeget smukkere end therese. no joke.

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.