søndag den 27. november 2011

i'm just saying u could do better

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sidder begravet under dynen, med Drakes nye album i baggrunden. Kom hjem fra Malmø igår eftermiddag. Fik ikke rigtig købt noget, udover Self Service, som dog også er virkelig lækkert. Fik aldrig vist jer min nye kjole og jakke (havde ellers besluttet mig for at købe den fra Cos men den blev udsolgt i det sekund jeg besluttede mig for at købe den). Glædelig 1. advent! kys

Got home from Malmö last night, where I had a short weekend trip with loved ones. Bought Self Service, with beautiful Arizona Muse on the cover. I'm all done with my homework, and is now listening to a lot(!) of Drake, including his new album (♥). Forgot to show u my new dress and jacket. kisses!

6 kommentarer:

  1. Drakes new album is awsom! :) AND the 1. picture is beautiful!

    SvarSlet
  2. Fede billeder! :-)
    Xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  3. ey altså elsker bare din blog. og det første billede!!

    Dontyouspeakfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. i love the first picture! your dress is amazing :)

    x jesuischristine.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg er helt vild med dit billede, du har øverst til højre på din blog. Hvor er du køn.

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.