fredag den 5. august 2011

Nathalie

Photobucket

I mandags tog jeg billeder af denne smukke pige, Nathalie. Fandt hende igennem hendes blog Twisted And Deranged, som jeg følger. Billederne er stadig ikke færdige, men synes stadig i skulle se hende inden da. Desuden har vi under skydningen filmet en del, so stay tuned.

Remember me saying that i've taken pictures of a new girl? This is Nathalie. Quite a beauty from the blog Twisted And Deranged. The editorial still needs some editing, so this is what you get, so far.

6 kommentarer:

  1. nice. glæder mig til at se de andre også :)

    SvarSlet
  2. enig, med anonym, smid dem op på blog
    ggen hurtigt!! :)

    SvarSlet
  3. Hun er virkelig smuk.

    /Ida

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.