fredag den 26. august 2011

Collarbone of a sylph

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Model: Nathalie, from twisted and derranged
Stylist and makeup: Anna lei and Emma Spannow.
Thanks to Amanda for creating a name for the editorial.

Så her er de, billederne af Nathalie jeg har haft liggende alt for længe. Jeg synes Nathalie er fantastisk smuk og så var det spændende at tage billeder af et nyt ansigt.

So these are it, the pictures of Nathalie i've been talking about. I was very excited about taking pictures of this beautiful new face. What do you think?

13 kommentarer:

  1. Hun er virkelig smuk! er hun model?

    SvarSlet
  2. she beautiful, no doubt about it! but where are the gorgeous shoes from`?

    SvarSlet
  3. wow, de er fantatisk flotte!

    SvarSlet
  4. arh! det er jo min veninde, syret!
    hun er virkelig flot og fotogén

    SvarSlet
  5. these pictures look great!
    there so cool!

    xx

    www.sugarandbrownie.blogspot.com

    SvarSlet
  6. De er virkelig smukke, og hvor er det noget fantastisk tapet også!

    SvarSlet
  7. Nathalie er ikke officiel model endnu mener jeg (:

    Skoene, er Nathalies så det ved jeg ikke (:

    Tusinde tak!

    SvarSlet
  8. Hvor er du virkelig dygtig til at fotografere - er det med editorials noget du gør tit eller får et job ud af? Og hvor er hun bare smuk, wow, for en fantastisk smuk pige!

    knus, Marie fra www.nemesisbabe.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Helt fantastisk flot arbejde! De piger, der har sminket hende, er de bare make-up entusiaster eller har de en uddannelse, for de ser virkelig pro ud med al deres udstyr osv?

    SvarSlet
  10. smukke billeder. inspirerende.

    SvarSlet
  11. Tusinde tak. Jeg tager bare billeder selv, det er intet job (:

    Haha, Anna og Emma er entusiaster, og gode til det !(;

    Nathalie er bestemt meget smuk ja!

    SvarSlet
  12. amazing photos, i love your blog.

    Sofia Leo x

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.