lørdag den 4. juni 2011

lately love


På det seneste har jeg lyttet til en del til The Weeknds album som kan downloades gratis her/ Lately i've been listening to The Weeknd's album, which u can download here.

Photobucket

Jeg har set "Somewhere" af Sofia Coppola, en lettere mystisk (og langtrukken) men visuel smuk film/ I've watched "Somewhere" by Sofia Coppola, a rather odd but visually beautiful movie.

Photobucket
Jeg er blevet lidt forelsket i Sigurd Grünbergers fotografering/ I've fallen a bit in love with Sigurd Grünberger's photography.

Photobucket

Jeg har altid godt kunne lide Proenza Schouler, specielt deres efterårskollektion fra 2009 er en mine ynglings. Min kærlighed er kun vokset efter at have set en dokumenter om de 2 designere Jach McCollough og Lazaro Hernandez / I have always had a bit of a crush on Proenza Schouler, and this crush turned into a relationship after watching the documentary about the two designers behind the brand.


Blev på min formspring bedt om at lave et mere personligt indlæg. Men istedet for at fortælle underlige ting om mig selv, tænkte jeg at vise nogle af de ting der rør mig og jeg bruger tid på.

I was asked to do a more personal post, but since i don't think it'll be interesting for u guys to hear about me and my ways, i did this post.

Is there anything u want to know?


3 kommentarer:

  1. Sigurd Grünbergers er altså for vild!

    www.thoughtsinframes.blogspot.com
    - jeg blogger om billeder, måske har du lyst til at følge med! :)

    SvarSlet
  2. Jeg så faktisk også en dokumentar på dr k om proenza schouler-drengene og ligesom dig forelskede jeg mig også i dem, fordi de var så søde. Jeg havde også i forvejen en thing for deres design, så rar doku.

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.