onsdag den 8. juni 2011

easy please

Photobucket

8 kommentarer:

  1. http://www.soundvenue.com/Media/Feature/2011/06/fredag18.jpg så lige dette på soundvenues hjemmeside, det er simpelthen så sjovt! det er din veninde, ikke?

    SvarSlet
  2. Jeg kan ikke se dit link, men hvis det er dét billede jeg tror er, så jo, det er både 2 af mine veninder (Anna og Emma) og min kæreste der raver bagved. Emma ser bestemt opslugt ud! haha (:

    SvarSlet
  3. Wow, nogle flotte ting! Hvor er bh/toppen og bukserne/nederdelen fra?:)

    SvarSlet
  4. jeg har selv overvejet at købe parfumen, men det blev dog den almindelige daisy parfume. men eeelsker den stadig væk!

    hvor er skjorten fra?(:

    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  5. wow! I like your blog so much :)

    SvarSlet
  6. wowowowow hvor er den første top fra???

    SvarSlet
  7. skjorten og de sorte shorts ville jeg da godt nok ikke have noget imod at få fingrene i! (;

    Emilie
    www.blogbyemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Skjorte og shorts er begge fra Weekday, nederdelen er fra Jil Sander, den grønne bh er fra forest and bob og den blå er vidst nok fra La Perla (:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.