onsdag den 9. marts 2011

schultz and forever

Photobucket
Picture taken by mr. Martin Fält

tænkte at gøre lidt reklame for denne unge herre kaldet Jonathan Schultz, der på lørdag spiller på Kulturhuset, under navnet Schultz And Forever. Hvis ikke i kan finde tid til komme forbi på lørdag, henviser jeg jer til hans bandpage her eller her. En festlig og talentfuld fyr er han bestemt.

Jonathan who is behind the project Schultz And Forever, is playing at Kulturhuset. Check out his music, cause well, it's gooood.

5 kommentarer:

  1. Ikke for at være en røv, men du har gjort det igen Claudia ;)

    SvarSlet
  2. Dette er rigtig god musik!! Hvem er han?

    SvarSlet
  3. Det er det bestemt! Jonathan går på mit gymnasie, men ja som sagt tjek mine links ud, og så vil du finde uf hvad han går og laver af musik (:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.