lørdag den 5. februar 2011

Notes 2 u

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Efter fredagscafé var Amanda og jeg inde og se Black Swan. Den var virkelig smuk, og virkelig uhyggelig. Er stadig ret fascineret over hvor smukt den var filmet. Havde en fantastisk hyggelig aften i selvskab ovenstående smukke person.

This friday Amanda and I went to see Black Swan. It was so intens, beautiful and scary. It was brilliantly filmed, some scenes were like an old polaroid, grainy and with bad lighting. Quite perfect.

5 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med det første billede!

    /Emilie
    http://edithinga.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Smuk blog. Jeg har meldt mig som fast læser - og vil glæde mig til at følge med fremover.

    - Andrea
    www.smileandsayfromage.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fedt kors! :-)
    xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  4. lovely photo! I saw black swan a wee while ago, such a good film!

    SvarSlet
  5. Cuteness. I want to see that film.

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.