torsdag den 30. december 2010

Thank u



Okay, efter lang tid uden internet og forbindelse med omverdenen har jeg modtaget denne video. Mark, vores allierede, med et usædvanligt godt kamera (og, nu opdagede filme-evner) var med på vores shoot på skolen lige inden ferien. Alle mine billeder er klar, synes dog i skulle se videoen først. For jeg synes den er ret sej. Mark har også en blog, Addicted to Addiction, som kræver lidt opmærksomhed.

So, after a week without any internet i've received this video, made by our dear ally Mark, who joined us on the shoot we did the week before chrismas. I think you should watch it, cause... it's pretty cool. Mark also has a blog called Addicted to Addiction, which i would also just check out.

++ thx to Sillas who did a magnificent thumbs up in the video.

9 kommentarer:

  1. Hvad bruger i den hvide "plade" til?
    Beundrer virkeligt dit talent!
    Hvordan har du lært at tage så gode billleder?Knus Louise

    SvarSlet
  2. !! Glæder mig til at se bilederne ;)
    nøjh! filmen er najs!

    // ofelia

    SvarSlet
  3. Det er en super god video, beundrer jeres talent ;D
    Maria//

    SvarSlet
  4. utrolig smuk og inspirerende video (:
    glæder mig til at se billederne!

    SvarSlet
  5. hold da op en fantastisk video!

    SvarSlet
  6. Hey Louise (: Vi bruger den hvide plade til at reflektere lyset, det er en såkaldt reflektionsplade. Jeg har vel bare lært mig selv op, som du kan se på mine ældste billeder på bloggen er der en stor forskel på min billedestil (: Tak!

    SvarSlet
  7. Elsker videoen, det giver mig lyst til selv at lærer mere om at fotografere(:

    - Og elsker billederne, hun er virkelig køn hende som i har brugt so model:D

    SvarSlet
  8. hvad hedder sangen egentlig? :)

    SvarSlet
  9. Det er oOoOO http://www.youtube.com/watch?v=gYv6LW4dtIg&feature=related

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.