torsdag den 16. december 2010

Baby

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Imorgen er der juleferie. Imorgen skal jeg tage billeder. Imorgen bliver great.

Some catching up. Jeg var til Crystal Castles koncert for noget tid siden (last pic - taget af Jacob Dinesen) og det var sindssygt. Denne koncert har også resulteret i ny ynglings T-shirt. I mellemtiden har jeg danset rundt på gymnasiet, og været til koncert med Sleep Party People. Kan anbefales. ++ nye gamle sko.

Went to an amazing Crystal Castles concert some weeks ago, which also resulted in a new fave T. I've been dancing around at my highschool, and going to some nice concerts. + i bought some new old shoes. My dad hates them. And so do I, they're so... ugly. - love it.

6 kommentarer:

  1. Sjovt det med fædre og sko - min far syntes heller ikke om mine nye med sløjferne (; btw - ugliness is beautiful (as well as red cheeks)! xx A.

    SvarSlet
  2. hvem skal du tage billeder af? :)
    årh gid det var mig der havde juleferie! - jeg har først på mandag..


    kig forbi min blog:
    www.joannanielsen.blogspot.com
    - og evt. bliv fast læser ;)

    SvarSlet
  3. min dansklærer spiller i sleep party people :D

    SvarSlet
  4. Jeg var også til CC-koncerten, helt forrest! Det var SÅ crazy vildt! Jeg blev smadret ind i hegnet, så jeg var øm i solar plexus et par uger efter. And I loved every minute of it!

    Hvad syntes du om det?
    kh Nana

    SvarSlet
  5. Jeg skulle tage billeder af Emma (:

    CC koncerten var for mig fuldstændig overdrevet på en god måde. Stod i midten af Vega, men bevægede mig på mystisk vis over næsten hele gulvet den aften. Det var ret fantastisk.

    xx Claudia

    SvarSlet
  6. Fede billeder :D :D

    http://littlemarionetdoll.blogspot.com/

    XOXO
    -Diana

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.