tirsdag den 9. november 2010

WHEN YOU DANCED SO HAPPY ON THE FLOOR WITH THAT GUY.

PhotobucketPhotobucket


Slow, gooood day. Var i biografen og se Armadillo, da instruktøren besøger vores gym på fredag, very fancy. En sød læser kommenterede i det sidste indlæg mine sko, og.. Here they are! Købte dem efter et (tomhændet) besøg på Acne-Peter Jensen-Wood Wood outlettet i fredags. Anyway.. de er fra s///bar, and i like em'!

Went to the movies today, saw Armadillo, since the director is visiting our school friday.. Fancy. Got a question about my shoes in the previous post.. And well, i bought these beauties last friday, when visiting an outlet - didn't find anything, though. Anyway, walked past these babys on the way home, tried them on and.. Now they live at my place. They're from s///bar.

10 kommentarer:

  1. det var vist mig der var 'en sød læser'. ;-)
    de er suuuper flotte. hvor har du købt dem, og hvad var prisen?

    SvarSlet
  2. Det var det(:

    Jeg købte dem i Phenomemal(-shoes? Kan jeg ikke lige huske), til 500 kr(:

    SvarSlet
  3. det var da en fantastisk pris.
    kan de købes på nettet? ved du noget om det?

    SvarSlet
  4. Super fed blog! -og skoene er også vildt nice!

    Vi er to piger som har starten en salgsblog med lidt forskelligt tøj! -kig forbi hvis i lyster :)

    http://altfraklaedeskabet.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Det var det nemlig! Har fundet nogle der sælger dem her: http://www.miinto.dk/p-61291-stilet

    Tusind tak! Det kan da være jeg smutter forbi ja!(:

    SvarSlet
  6. undskyld jeg stalker dig lige mht. til de sko ;-).
    men hvordan er de i størrelsen?

    SvarSlet
  7. Haha, helt okay!

    Men de er gode! Jeg stod mellem en 38 eller 39.. og valgte så en 39.. Men jeg ér normalt imellem de to størrelser.. men hvis der skulle være noget skulle de være en smule store i det.. Men, nej jeg tror de er ret normale(:

    SvarSlet
  8. er dine helt sorte? for syntes kun jeg kan finde dem i koksgrå?

    SvarSlet
  9. Lækre sko! Overvejer dem selv kraftigt i grå :-) Må bare lige høre fra en, der allerede har dem.. Er der en ok høj plateu? Og er de gode at gå i (også til hverdag)? ;-)

    SvarSlet
  10. Ja de er helt sorte(: - Men de er matte i overfladen, det kan være derfor(:

    Plateuen er på et par centimeter, og jeg jeg går i dem til daglig, så det synes jeg(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.