lørdag den 20. november 2010

SHE'S A PRECIOUS GEM






Photobucket



Natasha Khan er, sammen med Beth Gibbons, Björk og Karin Dreijer Andersson nogle af mine favorit kvindelige sangere. Fælles for dem er, at udover at de har fuldstændige fantastiske stemmer, har deres musik og videoer en speciel stemning, som en anden verden og måske lidt en flugt. Natasha Khan fra Bat For Lashes har jeg elsket siden Fur and Gold albummet, jeg har skrevet om hende før, og her jeg det igen.

Natasha Khan is, among others as Beth Gibbons, Björk and Karin Dreijer Andersson one of my favourite female singers. They all create beautiful music and videos. I've loved Bat For Lashes since the Fur and Gold album.

Do you know any good bands i should know?

2 kommentarer:

  1. I love Bat For Lashes as well. Her voice and songs are so beautiful x

    SvarSlet
  2. jeg elsker også Bat For Lashes, og synes også Anouk er god! (:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.