søndag den 7. november 2010

I+LOVE+IT

PhotobucketPhotobucket

Picturetiiiime.. Efter en lang dag med skydning.. (vi skulle ha taget 2 serier, men var helt døde efter den første, og hørte istedet musik mens vi sov på gulvet).. Besluttede vi at tage ind til et DJ arrangement, hvilket var niiiice.. Har brugt hele dagen på sofaen med True Blood marathon (thank you, Zulu!) og redigering.. Like it.

Spend a whole day shooting with the girls, and got so tired that we slept on the floor. Kinda. Anyway, i've had a great weekend.. You guys?

5 kommentarer:

  1. ..så er der dem der tog til familie fødselsdag.... tak for sidst babe <3

    SvarSlet
  2. hvor er de fantastiske sko på billede to fra?

    SvarSlet
  3. Er det en serie vi får at se? :-)
    For så glæder jeg mig til at se den!

    uglehylognys.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Fede billeder! Kan vi se foto serien? Jeg kan rigtig godt lide din blog.

    Tjek også min:
    www.museoffashion.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Skoene er fra s///bar(:

    Og ja det er det da, den skal bare lige være helt klar først!(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.