torsdag den 28. oktober 2010

GIRLS

Photobucket

Jeg fik et spørgsmål forleden om hvor jeg får min inspiration fra. Tænkte lidt over hvad jeg skulle svare for.. ja jeg er ikke helt klar over det tror jeg. Mine ideer opstår på splitsekunder, som når hvis jeg ser en person på gaden, eller måden en person bevæger sig på, film, designere, mine veninder. Alt. Da jeg kørte forbi stranden på vej i skole, fik jeg en ide om noget med en strand, vand og pels. Nogle gange går jeg bare og tænker, og pludselig klikker alle tingene sammen og så opdigter jeg en hel ide om hvordan modellen på billedet er, og kan derved finde ud af location and so on. Men på billedet ovenover har jeg prøvet at samle nogle af de ting jeg er inspireret af ligenu. Jeg tænkte på at lave nogle små moodboards efter eller før et shoot så i kan se noget at det der har inspireret mig?

Yesterday, I got a question about where I get my inspiration from. I had to think kinda hard.. but then not, cause.. I get my inspiration from everywhere. My friends, people on the street, everywhere. Sometimes i get small flashes (sounds kinda sick this way) about the person(model), the way they are.. look, personality and so on.. I make stories. Anyway, this picture shows some of my inspiration right now. I was thinking of doing a moodboard after or before each shoot, to maybe show you my inspiration for the shoot?

3 kommentarer:

  1. Super fin blog du har ! Jeg er fast læser- håber du vil tage et kig forbi min blog - og hvem ved, måske følge den ;)
    www.sofiepetersen.blogspot.com

    //Sofie

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig god ide med moodboards.
    Kunne være spændende at vide hvordan andre får deres ideer.

    SvarSlet
  3. Rigtig god idé! :)
    Og super fedt billede!
    xx

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.