torsdag den 30. september 2010

WE HAVE BAND

Photobucket

Fortalte for lidt tid siden at jeg havde taget billeder til et band på skolen, og her er lidt af dem.. Meget nyt område for mig, dét at arbejde med drenge, hah! Anyway, de blev nok måske lidt for melankolske for dem, men.. havde heldigvis også dygtige Ofelia med mig som tog nogle fine billeder! Nå men.. hvad synes i? Please, hvis i har råd eller noget så kom endelig med dem!

These are some of the pictures i took of a band from my highschool, kinda.. new thing for me, taking pictures of boys (who's not posing in high heels and shit). Luckily Ofelia was there to help me. Anyway, what do you think? If you have any advice... shoot!

Btw. you can find the band.. here!

6 kommentarer:

  1. De er rigtig, rigtig flotte, dejlige farver!
    Kan du sende et link til bandet, hvis de evt. har en myspace-profil?

    xx,
    dagmar

    SvarSlet
  2. Det store til venstre er virkelig, virkelig flot! Kør videre i den stil - det ser super prof ud, og er også bare virkelig flot :)

    SvarSlet
  3. Jeg er især vild med dét af Thor. Men du har ret - måske er lyset lidt for gennemsigtigt til deres musik. xx A.

    SvarSlet
  4. Altså JEG elsker sådan nogle billeder, som er nede på jorden, og ikke for opstillede. så jeg siger: røvlækre billeder, men keep it endnu mere real.. :)

    SvarSlet
  5. Et billede af dem sammen

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.