tirsdag den 14. september 2010

SHE'S FREAKY AND SHE KNOWS IT+

PhotobucketPhotobucketpimp your myspace pimp your myspace

Aaaall my bags are packeeed... Imorgen drager jeg mod Paris! Can't wait! Ah... *man skal ikke høre musik man ser den lille animation forneden... Damn. Det ligner jeg har gang i en freeeaky dans.* Hah, anyway, har pakket alt mit (åbenbart sorte?!) tøj, og er klar til at komme væk fra Danmark bare i et par dage.. Au revoir!

I'm leaving for Paris tomorrow... Caaaaan't wait! I'll be there for about 4 days, so i'll be back here in Denmark, on monday *sighs*. Au revoir!

So long.

3 kommentarer:

  1. Det lyder skønt - god tur! :-)

    Karoline // www.sofieogkaroline.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at høre nyt fra byernes by! xx A

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.