tirsdag den 21. september 2010

DO YOU PRAY WITH YOUR EYES CLOSED(?)

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

Jeg kom hjem fra Paris søndag aften, og har været i skole siden.. eller sådan føles det næsten. Jeg savner det allerede alt for meget. Savner at kunne sove længe, spise baguettes, kigge ud af vinduet og se dét. Jeg besøgte en hel del gode vintagebutikker mens jeg var der, og tænker på at lave en lille guide?

I came back from Paris sunday evening... And I wanna go back. I wanna' eat baguettes all day, and walk around the small streets of Paris, looking at buildings and shopping beautiful vintage clothes.. just.. take me back!

13 kommentarer:

  1. I felt in love with these photos ♥ actually most of the photos on your blog :) keep up the great work!

    xx
    Simona
    http://thepicnicwithzebra.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. once you go paris..you never go back :))

    SvarSlet
  3. Fantastiske billeder. Jeg kunne godt bruge en lille guide ja. : )

    - Tanja Katrine
    Kaspertanja.blogspot.com

    SvarSlet
  4. guide please! dine billeder er fantastiske - hvem der dog havde dit talent, argh ..

    /Tanja

    SvarSlet
  5. SMUKKE billeder! Du har vist rigtignok haft dig en flot tur ;-)

    SvarSlet
  6. Hold da op nogle fantastiske billeder! Jeg elsker lyset! Det lader til at du har haft en rigtig god tur!

    SvarSlet
  7. Paris is awesooome ♥ seems you had lot of fun there :)
    I really like your pictures that you took of Paris! :D

    SvarSlet
  8. please lav den guide, skal selv afsted og nogle gode fifs ville være super skønt :)

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukke billeder. Lige som de andre der har kommenteret elsker jeg lyset. Hvordan får du det at blive sådan?

    SvarSlet
  10. skal til paris om to uger, og mangler virkelig nogle gode tips! guide pleeease

    SvarSlet
  11. Paris er fantastisk! Og dine billeder er helt fantastisk smukke. Du er virkelig talentfuld!

    Ps. Hvor sjovt! Jeg var også inde i den bager, hvor de havde de kæmpemarengs! Købte en jordbær -og en chokolade/mint. Yumyum, de smagte virkelig godt ;)

    SvarSlet
  12. Jeg brugte et program der hedder Toycamera Analog(:

    Men hvor cool! Min far købte også to marengs.. De er så vilde!(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.