lørdag den 25. september 2010

00:28

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Inspireret af Mr. Frederic smider jeg nogle billeder ud af mit værelse, taget.. lige før. Jeg går rundt og lytter til Under Byen og Beach House og føler mig rimelig delusional.. Det er hyggeligt. Må hellere lige sige nu - Ja, jeg har en underlig samling af souvenirs..

mr. Frederic showed off with his (kinda awesome) room... so i thought.. Well, don't wanna' battle, but... here's some photographs of (things in) my room.. Is listening to Under Byen and Beach House and is feeling quite delusional, which.. is nice.

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare ud til at være et hyggeligt værelse :)
    Er helt vild med globerne på billede tre :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan rigtig godt lidt opsætningen med de små rammer! Det er virkelig fint og personligt.

    http://edithinga.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak tak(:

    Aw, nice! thank you!

    SvarSlet
  4. i've already spend half an hour on your blog, love it!!!!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.