lørdag den 14. august 2010

SET YOURSELF ON FIRE.

Photobucket

Jeg startede på gymnasiet i onsdags, og overnattede der fra torsdag til fredag, hvorefter jeg tog i parken sammen med.. ja hele årgangen.. Og derfor har der været stille. Men nu er jeg startet i gymnasiet... Exitiiing! Har set film og sovet dagen væk, og er derfor lidt rastløs ligenu.. Har mest lyst til at se Factory Girl, drikke en masse te (da jeg næsten heller ikke har nogen stemme) og bare falde i søvn til The XX eller
Charlotte Gainsbourg. Forresten tusind tak for alle de fantastiske kommentarer i det forrige indlæg, elsker at læse dem igennem!

Busy busy (and long) days lately! I feel like watching Factory girl, drinking tea and listen to The XX or Charlotte Gainsbourg aaaall night. Btw... Thank you so much for the wonderfull comments in(on?) the last post!

7 kommentarer:

  1. Hvor går du i gymnasiet?

    SvarSlet
  2. Er du startet på KG? :)

    SvarSlet
  3. Der er jeg også lige startet! ;)

    SvarSlet
  4. Det er jeg også! :D

    SvarSlet
  5. Ah cool! I hvilken klasse osv? Så vil jeg da lige komme forbi og sige hej!:D

    SvarSlet
  6. 1.y :D Det er en pilot klasse, krop og kultur. :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.