tirsdag den 31. august 2010

PARIS.

Photobucket
Ah! Om præcis 16 dage drager jeg til Paris.. Can't waaaaait! Derfor ville jeg, da det gik så godt med Berlin turen, spørge om i kender til nogle ting, jeg skal se og besøge, vintageforretninger, specielle gader.. ? Anyway, jeg sælger også mine næsten helt nye Shoe Biz sko, så tag forbi *salgsbloggen* inden imorgen, hvor jeg lukker annoncen (:

I'm so exited! I'm leaving for Paris in 16 days from now. And theeeeeerefor, i would just love if you guys had any guides/places to go? I'm looking for.. Vintagestores, amazing things to see (that aren't OBVIOUS) Hah!

7 kommentarer:

  1. Just wake up in the morning and explore it till dawn.And do it by feet.
    You'll be surprised how many awesome stuff you'll see.
    Don't miss pompidou.

    SvarSlet
  2. http://www.freepstar.com/

    Denne her vintagebutik! Der fandt jeg min gallakjole til 20 euro :b de har rigtig meget forskelligt, fine jakker, pels, kjole osv.

    SvarSlet
  3. Hejsa, jeg mødte nogle ret fantastiske vintage-forretninger i nogle gader omkring.. hvad er det nu det hedder.. det der, der hedder noget med "center".. Hm. Det, der har alle vand- og elinstallationer uden på, og som vist er et kunstmuseum eller sådan noget.. Jeg kan ikke huske hvad bygningen hedder. Du ved det måske? Men deromkring!

    SvarSlet
  4. - Latinerkvarteret er hyggeligt, og nogle gange er der market! (ved ikke hvornår) :D

    - Avenue Montagne, Gaden med alle de store modehuse. Det er bare ret sjovt at gå rundt der :P
    Den er lige inden Chapse-Élysées.

    - Montmatre, hvor der står en masse kunstnere og maler. Det er også der alle de gamle, som Monet og Van gogh har stået. Der er en vildt smuk udsigt!!

    SvarSlet
  5. Du skal finde gaden Rue Muftard (tror nok det staves sådan? :-D). Den er super hyggelig med små forskellige butikker, specielle delikatesser og ja bare super hyggelig :-) Så skal du helt sikkert også besøge Sacre Cæur om aftenen og kigge ud over byen. Ellers skal du tage et smut i det kæmpe stormagasin La Fayette - dyrt, men en smuk bygning. Og ellers skal du bare gå alt det, du orker. Opleve og mærke byen, den er så fantastisk :-) Gå på udkig, far' vild og udforske gader, der ellers ikke ser interessante ud. Jeg misunder dig så meget. Hils byen, og nyd det! God tur!!

    SvarSlet
  6. Aaaah, tusind tak alle sammen!

    SvarSlet
  7. Pere Lachaise, the cemetery where all the famous people rest. If you're into pretty bookstores; Shakespeare & Co (it's close to the Notre Dame). The view from the roof of Musée du Monde Arabe is spectacular as well, and I believe it has free entrance! For shopping, definitely check out Printemps even if you can't afford anything.

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.