lørdag den 24. juli 2010

YOU'VE GOT MY NUMBER.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Round one a mine køb fra Berlin.. Shorts og lædernederdel fra en virkelig overdrevet cool vintagebutik (som jeg nok skal skrive adresse på i round to).. Solbriller, som jeg blev nød til at købe da jeg har et billede af min far i samme model, på min alder.. Parfumer er ridiculous billige i deres supermarkeder så der røg lige en fra Replay med hjem, og også et blad med en af mine ynglings editorials i. Så købte jeg en transperant skjorte fra H&M, og idag købte jeg så 2 CD'er på udsalg, lidt anderledes fra hvad jeg plejer at hører, men gode - Private (som jeg dog godt kan lide... Oh, lidt pop engang imellem er nu gooood) Og Quadron. Da jeg havde lidt penge tilbage på den sidste dag, købte jeg ret impulst en YSL læbestift i en coral/orange, and i liike it!

Anyway, jeg købte en del mere, men.. det laver jeg et indlæg om senere + adresser på gode butikker and so on! Er der noget andet i gerne vil se/høre om?

Some of my buys from Berlin.. my favourites are the shorts and leatherskirt from a reeeeally cool vintagestore (i'll write the adress later).. Also, shirt from H&M, perfume from Replay, sunglasses from an unknown store, magazine from Ka De We, lipstick from YSL and some new CD's..

6 kommentarer:

  1. DU har reddet min dag!

    Jeg tager til Berlin mandag morgen (meget tidligt!), og kunne bruge alle former for tips til shopping, specielt vintage! Fyr løs :)

    Tusinde tak!!

    SvarSlet
  2. please gerne addresser inden onsdag, så jeg er klar til at gå shop amok i cool berlin klamotten butikker ;)

    SvarSlet
  3. Skønne køb!
    glæder mig til at se round two!

    SvarSlet
  4. Er enig med Sophie og Nina :D skal også til Berlin næste uge!

    SvarSlet
  5. dine solbriller ! de er fantastiske flotte. hvilket mærke er de fra?

    SvarSlet
  6. Det er et ukendt mærke, da jeg købte dem i en lille ja, ukendt butik I berlin, sorry! Men du kan finde modellen på ebay!(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.