mandag den 26. juli 2010

WHITE SHADOWS.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
(sources; vanillascented, Cover, Sofie Winding, ??)

Hey guys, skal - hvis jeg ellers kan beslutte mig - på landet imorgen (jep, mere end hvor jeg bor i fooorvejen) men kom så i tanke om den lille guide jeg havde lovet ang. Berlin.. OG da Anna har lavet den fiineste guide (jeg fik den faktisk af hende, inden jeg tog afsted) synes jeg at i skulle tjekke dén ud, her.

I promised a guide for Berlin, but since i'm leaving tomorrow (2 days, though) i thought i'd link to Anna's perfect guide instead! Sooo, check it out, here!

1 kommentar:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.