onsdag den 14. juli 2010

WASTING TIME BY MYSELF.

Photobucket
PhotobucketPhotobucket

Lidt gospelmood over 2 billede, haha. Anyway jeg går egentlig bare rundt herhjemme og lytter til lidt god musik, og pakker til Berlin. Apropos Berlin, så tak for de tip i gav, og keep 'em coming! Not much else to saaaay..

Feeling the hallelujah spirit on the 2nd pic? Haha, anyway, i'm just dancing around, listening to some good music. Not much else to saaaay, so see ya laaaater..

++listen - oh yes 80'ties pop.

13 kommentarer:

  1. hej claudia vidste du, du var kåret som månedens blog på charlotte D? Link: http://www.charlotted.dk/2010/07/manedens-blog-juni-2.html#comments
    kh Anna

    SvarSlet
  2. Hahaha, jeg elsker 2 billede! Og din måde at skrive på - har jeg sagt det? Du skriver i hvert fald virkelig sjovt og interessant ;)

    SvarSlet
  3. Jeg kan slet ikke få nok af dine billeder!

    SvarSlet
  4. Helt sindssygt fantastiske billeder, du! :-) Der er helt klart et talent lige der..

    SvarSlet
  5. virkeligt smukke, fortryllende billeder - elsker dine billeder, de er altid så flotte!


    http://uglehylognys.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Blush, blush blush! Tusind tak!

    Og ja, det ved jeg godt, men tak fordi du skrev det Anna, det er ret vildt, blev også rigtig glad!

    Og tak Anna, dejligt at høre!

    SvarSlet
  7. du har sikkert fået dette spørgsmål en MILLIARD gange, men hvilket kamera og hvilket fotoprogram bruger du?

    SvarSlet
  8. Jeg bruger et Canon 400D og et 50 mm objektiv(:
    De her billeder er blevet redigeret i det program man kan downloade gartis - "toycamera analog"(:

    SvarSlet
  9. hader at være til besvær, men kunne du give mig et link til hvor jeg kunne downloade programmet?:)

    SvarSlet
  10. Jeg kan faktisk ikke huske det sted jeg hentede det, men det ser ud som om man kan hente det her også; http://www.freshwap.net/forums/da/non-windows-stuff/1440141-toycamera-analogcolor-v0-40-macosx-incl-keymaker-core.html

    Ellers husker jeg at jeg så linket på Ida Oh engang..(;

    SvarSlet
  11. okay, men hvad jeg har kunnet finde ud af, virker de kun til mac, og jeg har en pc, så.. (;.

    SvarSlet
  12. Så ved jeg ikke hvad jeg kan gøre for at hjælpe, har også selv en pc, såå(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.