torsdag den 8. juli 2010

STATUS

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Er s m a d r e t. Vågnede klokken halv 6 imorges for at tage toget mod The Lab (som, hvis jeg ikke har fortalt det, er et fotostudie). Arrived klokken 8 og har nu været hjemme en time.. Pheeeew. Lang men dejlig dag. Skulle hjælpe Katrine Rohrberg, da hun skulle skyde lookbook (hvor smukke Veneda stod model) for Baum und Pferdgarten, og havde brug for en lille hjælper. Har ikke taget nogle billeder af shootet, da det jo ville være lidt snyd når det er en lookbook for næste år. Men lover at vise dem når de bliver offentliggjort, ved at de blev rigtig fine! Anyway, ville bare checke ind og sige, i'm alive... Almost.



I'm b e a t. Early shoot, late ending... But nice day though, good food and beautiful models. Just wanted to check in, and say that.. i'm alive, like almost!

7 kommentarer:

  1. lyder sejt! hvad skulle du hjælpe med?

    SvarSlet
  2. Jeg er bare en slags runner, hjælper hvor der er brug for det(:

    SvarSlet
  3. Hej!
    Jeg har også et 400 D, men jeg tror ikke det kan ta' sort/hvid. Redigerer du farve på computeren?
    Kh

    SvarSlet
  4. Hej(:
    Jo, det skulle den meget gerne kunne, du skal gå ind på "Tv", trykke på "SET" knappen i midten, og indstille til "monokrom" (: Men, ja nogle gange redigerer jeg farve på computeren(:

    SvarSlet
  5. Jesus.. Jeg har haft det her kamera i 3 år, og altid troet at det ikk kunne tá sort/hvid.. TUSIND tak! :D

    SvarSlet
  6. Hahaham jamen jeg kender det godt, finder også tit ud af noget nyt.. Men der hvor du vælger sort/hvis kan du også vælge andre, der er rigtig fine, så som "neutral" (:

    SvarSlet
  7. Cool! Det vil jeg tjekke ud :) så er mit kamera måske ikk så nedern og gammeldags som jeg synes :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.