tirsdag den 6. juli 2010

ROSKILDE.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Kom hjem fra Roskilde Festival søndag nat, og er nu rigtig ved at vågne. Det har været fuldstændig fantastisk, og der er ingen tvivl om at jeg også skal afsted til næste år. Nogle af de bands som blew me awaaaay var Florence and the machine, Beach House, FM Belfast, Gorillaz, When saints go machine, Muse og så selvføøølgelig Prince. Men det var alt i alt en fantastisk oplevelse.. Ligenu sker der er ikke så meget, lader op til på torsdag hvor jeg skal ind på The Lab (hvor jeg var i praktik) og hjælpe en fotograf.. Exiting!

Got home from Roskilde Festival sunday night, and i've been in a hypnotic-music-sleep-state since. Anyway, Roskilde was amazing, and i'm going next year to, for sure! Some of the bands who blew me completely away was Florence and the machine, Beach House, FM Belfast, Gorillaz, When saits go machine, Muse... and Prince! Not much happening right now though, actually i'm waiting for it to get thursday, 'cause i'm going to The Lab to help a photographer... Exiting!

Also... welcome to the new readers, lovely!

1 kommentar:

  1. Årh jeg gad så godt at have set Prince!

    Fed blog du har - mon de flere læsere skyldes CharlotteD's indlæg :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.