fredag den 23. juli 2010

OVERKILL.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg kom hjem fra Berlin igår aftes, og synes lige jeg ville billedspamme jer lidt.. ja det er nok mere moodpics, for jeg er ikke den store seværdighedsfotograf, haha. Anyway Berlin var rigtig dejligt, og som min mor sagde var det en ret materiel ferie, for.. ja vi fik shoppet en del. Jeg tænkte på om i ville se det? If so laver jeg da lige et indlæg om det(:

Got home from Berlin last night, and just wanted to spam you with some pictures.. Anyway, Berlin was great, and i did a looot of shopping..

8 kommentarer:

  1. jeg ville elske at se det q;. altid dejligt med noget 'new in'..:D.

    anne louise - annelouise-kragh@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig vil man se hvad du har købt! :')

    SvarSlet
  3. Vil meget gerne se ;D

    //Amalie

    SvarSlet
  4. Det vil jeg gerne :-) og vil gerne have en masse gode tips om steder, man skal se + shoppesteder :D

    SvarSlet
  5. Ej nogle dejlige billeder..

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.