tirsdag den 6. juli 2010

EIGHT.

PhotobucketPhotobucket

Købte mig en ny hat (som ser liidt voldsom ud på billedet?) i en af Roskildes vintage shops. Nå nu jeg nærmest samler på hatte, synes jeg den kunne være et godt minde også, haha. Hat nummer 8 i rækken, yup i'm addicted. Desuden er hatten fra H&M som jeg skrev om *her* kommet, og var med på Roskilde også, hvor den nåede at blive væk, og fundet.. nu med patina.

Bought myself a new hat (which looks kinda huge on the 1st pic?) in one of the vintage shops on the festival. My hat number 8, yup i'm addicted. The hat from H&M also arrived, and it's quite nice.

++listen.

2 kommentarer:

  1. Those hats are really nice.

    SvarSlet
  2. Jeg synes din hat er flott, men jeg ville mest bare skrive for at sige at jeg synes dine billeder her er endu mere flotte!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.