mandag den 12. juli 2010

DAYLIGHT.

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket

Her er så varmt at det eneste man kan lave er at tage på stranden, og derfor er min blogging disse dage... mindre god, som i nok kan se. Anyway, jeg skrev for noget tid siden at jeg fik bygget mit værelse ud, og der var en der spurgte om jeg ville vise lidt billeder når det blev færdigt. Og det vil jeg da godt, så da det ikke er helt færdigt endnu får i et par sneak peaks, eller... ja, stemningsbilleder.

I've been living on the beach.. And that's why my blogging is a little off these days, and sorry about that! Anyway, here's a little sneak peak at my "new" room!

3 kommentarer:

  1. jeg elsker virkelig det første billede!

    SvarSlet
  2. Åh, jeg kunne dø for dine nitte-støvler!! Er det Louboutin? Og hvor har du dog fået fat i dem? :)

    SvarSlet
  3. Ja det er det, eller.. det er vidst egentlig en andensortering eller en kopi, som jeg har købt på ioffer (:

    Tak Ida(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.