onsdag den 23. juni 2010

I KEEP DANCING ON MY OWN.

Photobucket
Photobucket

Ville lige poste et hurtigt billede af den kjole jeg havde på til min dimission igår (ahem, fra folkeskolen) Følte mig lidt som en fe med chiffonærmerne.. Ikke at jeg havde noget imod det, haha. Anyway, jeg har købt den i FN92, som er en af mine ynglings vintage butikker når det gælder kjoler, kan ihvertfald klart anbefales!(:

Just a quick post about the dress i wore at my graduationparty last night, it's from my favorite vintagestore called FN92 that lies in Copenhagen(:

5 kommentarer:

  1. Virkelig smuk kjole! Elsker ærmerne og den smukke brodering foran.

    SvarSlet
  2. Den er godt nok smuk! Håber vi får den at se i et photoshoot?

    SvarSlet
  3. Hvor ligger den henne? Altså butikken?
    ELSKER kjolen!!

    SvarSlet
  4. Butikken ligger på Larsbjørnstræde 6, ejeren har også en webshop; www.fn92shop.com(:
    Det er dog langtfra alle varene der er på siden(:

    Og haha, ja det kunne da godt være den kunne snige sig ind i et shoot, who knoooows:D

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.