tirsdag den 8. juni 2010

BYEBABY//

Photobucket
Photobucket
Photobucket

BLAVRGHHS... synes at eksamerne tager al min tid. Men nu er der kun 2 tilbage, phew. Lovely lovely lovely! ++ Der kommer "Skins" på Zulu i aften, og selvom jeg har set alle afsnittene (på youtube, call me a freak..) skader det ikke at se dem igen, synes jeg.. Anyway, ville lige vise jer the outcome af mine shorts fra genbrugen, nothing crazy har egentlig bare lagt dem op. Hvad synes i? (:

Exams are taking all of my time.. Anyway "Skins" is on tonight, and i'm eating icecream, sooo i'll survive! Just wanted to show you the outcome of the very small DIY of my shorts.

PS. i look funny blowing air kisses.

7 kommentarer:

  1. Lucky you.. Jeg ville ønske jeg havde Zulu så jeg kunne se Skins men nu har jeg set samtlige sæsoner et par gange og jeg har dem på dvd, så jeg overlever nok. Anyways, synes det ser bedre ud nu hvor shortsene er lagt op

    SvarSlet
  2. Hej Claudia :) Har tagget dig i den her.. Blogger leg: http://treschicforus.blogspot.com/2010/06/hello-there.html

    :)

    SvarSlet
  3. looking awsome :)
    - jeg har lige set din blog først nu.. overraskende! ha ha :-) men FLOT blog..
    /Cecilie www.redllips.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Really nice pants, I've got one just like those and I wear them all the time:)

    SvarSlet
  5. Thaaaanks!
    Og Fanny, yes yes, må hellere komme igang så :D Tak!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.