lørdag den 15. maj 2010

SUMMERTIME//

Photobucket


Photobucket

Tak for de fine kommentare, jeg elsker at høre hvad i synes om mine billeder og al ris og ros modtages! Vejret er faaantastisk idag, som man måske kan se på det nederste billede. Så jeg vil gå udenfor, lytte til noget musik, spise noget is.. og holde øje med killingerne.. (oh yes, vi har fundet killinger på loftet af vores værksted) Sweeet i tell you. PS. i'm a little in love with that dress + movie.

Thanks for the nice comments on my photographs! The weather is amaaazing, so i'll go out eat an icecream, listen to some music and look after the kittens (oh yes, we've four4 kittens on the loft of our garage.) Sweeeet!

2 kommentarer:

  1. Du har en lækker kreativitet Claudia :)

    /aida
    http://violetcherries.blogspot.com/

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.