torsdag den 6. maj 2010

JUSTLIKETHEMOVIES//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg har haft en ret fantastisk dag idag, er stadig lidt høj på den faktisk.. Klokken er 10 minutter 11 og jeg skypedater med Anna. Tror jeg tager lidt billeder af mine køb imorgen (jeg fandt nogle fantastiske sko, med en for fantastisk pris for mig desværre).. Ligenu, vil jeg genere Anna lidt mere, se en film måske?

I've had a pretty amazing day! I'll show you some pictures of my buys tomorrow i think, right now i'm of, to go watch a movie. I think (:

6 kommentarer:

  1. Alle dine billeder er simpelthen så gode - stor ros herfra!
    -- hvilket program bruger du til at redigere dine billeder med? :)

    SvarSlet
  2. smukke billeder og elsker stemningen . smukt .
    og så ville jeg spørge hvordan du har redigeret billederne, fordi de er sådan lidt tågede uden at være det . love it !

    //V,
    http://fashionspeakslouderthanwords.wordpress.com/

    SvarSlet
  3. Programmet hedder Toycamera Analogcolor. Utroligt simpelt program, som enhver kan finde ud af. Kan dowloades gratis. Bare søg på google :)

    God fornøjelse.

    SvarSlet
  4. Tusinde tak! Og ja som Anja siger er det Toycamera Analogcoler, som er et virkelig fint og nemt program!(:

    SvarSlet
  5. Det var fuldstændig det samme spørgsmål, jeg lå inde med. Men nu når det er besvaret, så vil jeg gerne spørge om noget andet. Har I mac. Jeg prøvede nemlig at søge på nettet, og hvis man skulle downloade det til windows, koster det penge. grunden til at jeg spørger er at Anja skrev, at man kunne downloade det gratis :)

    SvarSlet
  6. Nope, har selv Windows(: og det har været gratis ligesiden jeg downloadede det... mystisk, da de kun siger det holder i 40 dage, altså gratis..(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.