tirsdag den 11. maj 2010

I'M STUCK IN A CITY, BUT I BELONG IN A FIELD//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Nu sidder jeg her, har givet lidt op i det der photobucket, håber på at mine billeder på bloggen dukker op snart, ellers må jeg jo finde på noget. Imidlertiden har jeg fundet en ældre account hvor jeg kan uploade lidt billeder. Anyway, idag har været en forholdvis nem dag, havde én time i skolen, da det var biologiprøve, og jeg fik 12! Overraskende i think. Ligenu sidder jeg og lytter til lidt Gorillaz/Band of horses (repeating "Compliments") /The Strokes.. Virkelig underlig blanding egentlig!

I'm sitting here, listening to some Gorillaz/Band of Horses/The Strokes, quite an odd mix really, but it works for me! Anyway, i've had an "easy" day, since we only had 1 hour, which was a biologytest..

Btw. tak Mark! Hah!

2 kommentarer:

  1. Hej søde.
    Synes du ikke den var ret nem? Jeg fik også fucking tolv. Tillykke!

    Knus

    Ps. brug dog tinypic.com?

    SvarSlet
  2. Amazing outfit!!

    By the way, I'm currently running a blog feature for which I am looking for some well-dressed readers. I would love for you to enter! Simply click here to enter! Thanks so much!

    -Jess
    http://darknightholdtight.blogspot.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.