mandag den 24. maj 2010

I AM YOURS NOW//

Photobucket
Photobucket

Hvor er vejret bare vidunderligt (hvis man kigger væk fra vandpytterne).. Sorry for den lidt lame blogging for tiden, meeen jeg har lige en masse eksamenstingeling der skal ordnes. Fandt forresten de shorts jeg har på i en gammel skuffe, de skulle vidst lægges op (og det skal de vidst stadig..) Anyway, jeg synes de er super fine med mit lille nye bælte fra genbrugen - som man faktisk kan se bag mig (den gule bygning), oh yeah.

The weather is so lovely right now! Sorry for the lame blogging these days, but i have some school things i have to fix.. Anyway found these shorts in a drawer yesterday and i think they're very nice with my new beeeelt from the thriftstore - which is behind me (the yellow building) Oh yeeeah.

3 kommentarer:

  1. hej(:
    har fødselsdag på fredag! men har ingen idé om hvordan jeg skal fejre den?! det skal ikke være tivoli eller café bliver 13 år... har du nogen idéer ?? (svar hurtigt!!!!)


    jeg fucking elsker de shorts!!!:D

    SvarSlet
  2. wow, jeg er vild med din stil og hele din blog. ihh, hvor er det hele bare fint : D

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.